FANDOM

Psotka
155 220
Rasa Kot syjamski
Płeć Samica
Właściciel Maja
Wystąpienie Kto pokocha Psotkę?
Psotka - kotka syjamska, należąca do Mai. Kociątko jest głównym bohater książki Kto pokocha Psotkę?, autorstwa Holly Webb.

WyglądEdytuj

Wewnątrz znajdowało się najpiękniejsze stworzenie, jakie w życiu widziała. Kotek o miękkiej kremowej sierści, dużych niebieskich oczach, czekoladowym nosku i cudownie za wielkich brązowych uszkach.

Psotka, jest małą kotką syjamską o miękkiej, kremowej sierści, dużych, niebieskich oczach, czekoladowym nosku i cudownie, za wielkich, brązowych uszach. Oprócz uszu brązowe ma również końcówki łap, ogon oraz okolice pyszczka. Według Mai, Psotka jest najpiękniejszym stworzeniem, jakie w życiu widziała.

CharakterEdytuj

Na początku Psotka była nieśmiała i bardzo tęskniła za swoim domem i rodziną, jednak to szybko się zmieniło gdy tylko poznała Maję, swoja nową właścicielkę. Kotka od razu pokochała ją całym sercem. Było jej bardzo smutno gdy Maja udawała że nie zwraca na nią uwagi, przez zachowanie dziewczynki Psotka myślała że ta jej zwyczajnie nie kocha.

HistoriaEdytuj

Psotka pochodzi z dużej hodowli kotów, podobnie jak jej cała kocia rodzina. Pewnego dnia kociątko zostało zabrane z domu i wywiezione w kartonowym pudle do całkiem, nowego, obcego sobie miejsca. Siedziała w kartonie dopóki Maja nie uchyliła wieka. Pstotka była przerażona nie tylko nowym miejscem, ale też wszystkimi nieznanymi sobie ludźmi. Odprężyła i zrelaksowała się dopiero gdy dziewczynka wzięła ją na ręce i zaczęła ją głaskać.

RelacjeEdytuj

MajaEdytuj

Psotka już od pierwszego wejrzenia bardzo pokochała Maję, z resztą to uczucie zostało odwzajemnione, obie po prostu nie mogą bez siebie żyć. Kotka uwielbia spędzać z nią czas na zabawach i pieszczotach.